ثبت شرکت دبی
نوشته شده توسط : hire eu

یکی از پرطرفدارترین روش های اخذ اقامت در دبی ثبت شرکت دبی می باشد که به علت سودآوری بالا در این نوع سرمایه گذاری و سیستم مالیاتی کشور امارت باعث محبوبیت آن شده است.

در سال های اخیر کشور امارات متحده عربی به عنوان قطب اقتصادی منطقه شناخته شده است. دولت این کشور در تلاش است تا وابستگیش را نسبت به منابع نفتی کم کرده و زمینه مناسبی را برای ایجاد تنوع در اقتصاد کشورش ایجاد نمایید. امروزه شاهده این هستیم که بیشتر سرمایه گذاران اروپایی و آمریکایی مشتاق سرمایه گذاری در این کشور امن هستند.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت  دبی

  • یک قطعه عکس
  • اسکن پاسپورت و شناسنامه
  • اسکن کارت ملی
  • ویزای توریستی امارات

به طور کلی شما می توانید 12 نوع شرکت در این کشور به ثبت برسانید که هر کدام از این شرکت ها نیازمند مجوزهای مخصوص به خود می باشد. این 12 شرکت به شرح زیر می باشد:

  1. شرکت مشارکت عمومی General Partnership
  2. شرکت با مسئولیت محدود Limited Liability Company (LLC)
  3. شرکت سهامی خاص Private Joint Stock Company
  4. شعبه شرکت‌های محلی Local Company Branch
  5. شعبه شرکت‌های خارجی Foreign Company Branch
  6. شرکت غیر سهامی Sole Establishment
  7. شرکت مشارکت محدود Limited Partnership
  8. شرکت سهامی عام Public Joint Stock Company
  9. شرکت سهامی Civil Company
  10. شعبه شرکت‌های حوزه خلیج‌فارس GCC Company Branch
  11. شعبه شرکت‌ها در منطقه آزاد Free Zone Company Branch
  12. هولدینگ Holding Companies

 

مهاجرت کاری به آلمان

یکی از راه های ورود به کشور آلمان و اقامت در آن ویزای کاری است که دریافت آن روش های مختلفی دارد. که در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین این ویزاهای کاری برای مهاجرت کاری به آلمان را بازگو خواهیم کرد:

ویزای کاری استخدامی یا Employment Visa

این ویزای برای افراد فنی و متخصص مناسب می باشد که با مهارت و سابقه کاری مرتبط می توانند پشنهاد شغلی یا جاب آفر را از کارفرماهای آلمانی دریافت کنند و همزمان اقدام به دریافت ویزا و مجوز کار نمایند.

ویزای جستجوی کار یا Job Seeker Visa

در این نوع ویزا متقاضی می تواند به مدت 6 ماه در این کشور اقامت موقت داشته باشد و در طی این مدت به جستجوی کار اقدام نماید. از موارد لازم برای دریافت ویزای جستجوی کار آلمان، 5سال سابقه کار، مدرک تحصیلی معتبر، مدرک زبان آلمان و تمکن مالی به میزان هزینه زندگی در 6ماه اقامت موقت.

بلوکارت یا Blue Card

افرادی که دارای مدرک دانشگاهی معتبر و جاب آفر از یک کارفرمای آلمانی هستند می توانند بلوکارت یا کارت آبی دریافت کنند. در واقع بلوکارت مجوز اقامت شما در آلمان است که به واسطه آن شما می توانید در این کشور کار و زندگی کنید. در زمان دریافت بلوکارت باید مبلغ حقوق تعیین شده برای شما مشخص و مورد تایید باشد.

ویزای کارآموزی یا Ausbildung Visa

از دیگر ویزاهای کاری آلمان ویزای آوسبیلدونگ است. این ویزا مختص دانش آموزان یا دانشجویان بالای سن 17 سال است که حداقل مدرک دیپلم را دریافت کرده باشند. این افراد دارای مدرک زبان آلمانی و تمکن مالی هستند.

جاب سیکر آلمان

یکی از آسان ترین روش های مهاجرت برای افراد جویای کار که دارای تخصص در یک رشته هستند ویزای جستجوی کار آلمان یا ویزای جاب سیکر هستند.

متقاضیان با استفاده از این ویزای جاب سیکر آلمان می توانند تا شش ماه به راحتی به کشور آلمان بروند و به دنبال شغل مناسبی برای خود بگردند تا قرارداد کاری خود را ثبت نمایند. متقاضی ویزای کار آلمان در صورتی که بتواند تا ۶ ماه فرصتی که دارد با یک کارفرما در آلمان به توافق برسد و با او قرارداد کاری رسمی معتبر امضا کند، می تواند ویزای جستجوی کار آلمان خود را به ویزای کار آلمان تبدیل نماید. متقاضیانی که در کشور خود از سطح دانش و مهارت بالا و سابقه کاری خوبی برخوردار هستند از ملاک های بیشتری برای این اقدام بهره مند هستند.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 132
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: